Thursday, July 13, 2006

Mixed Emotion...

12.07.06 Happy 3rd Birthday Azan Danny Bin Syarul IzamSemoga Allah panjangkan umur and murahkan rezeki mu nak… papa tahu Danny masih belum boleh membaca blog ni.. (walaupun danny dah ade awek umah sebelah… I saw she help u to style your spikes hair!!)

Danny, I will give you everything that I can afford because what have you got and going to get, I never go through before. I will watch you as my movie and I will pay for that. Again and not ceasing, PAPA LOVE DANNY just the way you are.
"GOD PLEASE HELP ME TO KEEP ALL OF US TOGETHER 'TILL WE MEET AGAIN IN HEAVEN"
11.07.06 Belasungkawa

Inna Lillah wa Inna Lillahirajiun

Bapa Mertua saya, En. Jaafar Mohd Amin yang pulang menemui Penciptanya di usia 78 tahun pada Selasa, 11hb Julai 2006. Semoga ruhnya dicucuri Rahmat dan ditempatkan dalam golongan orang-orang yang soleh.
al-Fatihah

2 comments:

bertique said...

alfatihah to ur father in law.

hepi besday danny!

TunaTurner said...

condolences.